maandag 21 september 2009



Vorige week was ik jarig en via het rocailleforum doe ik mee met de verjaardagkalender. We zijn met 12, voor eke maand 1 persoon en elke maand krijgt degene die dan jarig is een cadeautje van de 11 anderen. En deze maand was ik aan de beurt. Ik wil jullie heel graag laten zien wat ik allemaal gekregen heb en want er zitten heel mooie dingen tussen. Ik wordt er een beetje stil van wanneer ik er aan denk dat mensen die je eigenlijk niet kent toch de moeite doen om iets te leuks voor je te zoeken. En ik wil alle dames die me iets opgestuurd hebben nogmaals van harte danken. XXX



1 opmerking:

  1. Hoi Veerle,
    Dat kan tellen, je kan weer even voort met je kraaltjes. Volgende keer denk ik dat ik ook mee doe. Lijkt me leuk.
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen