maandag 31 augustus 2009

Hierbij de creaties van de maand juni, het duurt altijd een tijdje voor ik de tijd neem om mijn foto's te bewerken vandaar dat ik nu dingen van enkele maanden geleden laat zien ;-)
die van juli en augustus zijn voor één van de volgende dagen.
Een beaded bead naar een patroon van Laura Mc Cabe. Ik heb hem gemaakt met rocailles maar 11/0 waardoor hij nogal groot werd. Maar dat vond ik niet erg ik heb hem gevuld met lavendel en er een geurbal van gemaakt.


Een ketting met glaskralen en rocailles en de bijbehorende oorbellen. Al de kralen komen van het elfenatelier.







Als afscheids-/ vakantiecadeautje heb ik voor de juffen van mijn zoontjes boekenleggers gemaakt. De fimo kralen die er in verwerkt zijn hebben ze zelf gemaakt.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten